miercuri, 21 mai 2014

NOTD : Neon details

 Bună,dragile mele! 
  
 Nu știu de câte ori am spus până acum că nu-mi mai cumpăr oje dar niciodată nu m-am ținut de cuvânt.Și nici nu cred că o să se întâmple lucrul ăsta vreodată,am o slăbiciune pentru lacurile de unghii,multe dintre voi știți deja.:)) 
  
Oja pe care o să vi-o arăt  azi am cumpărat-o dintr-un magazin chinezesc.Mi-a plăcut tare mult de cum am văzut-o însă pe unghii e de 100 de ori mai frumoasă.Îmi pare rău că pozele nu pot reda acest lucru dar e genul acela de manichiură la care îmi vine să mă uit non-stop.Că să vedeți cât de mult contează detaliile,acești "fulgișori" neon sunt superbi!! 






  Nu am nicio îndoială că aceasta va fi oja pe care o voi folosi cel mai des în lunile următoare,pe o piele bronzată o să arate incredibil!Vouă cum vi se pare,vă place? 
  
 Vă pup. 

25 de comentarii:

  1. Imi poti spune t rog de unde ai cumparat oja?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bambytza Bam,am cumparat-o dintr-un magazin chinezes din Spania.Marca este Yes Love,nu stiu daca se gaseste si in tara.:)

      Ștergere
  2. Wow ce draguta e! Si eu vreau :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana,la cat e de frumoasa si eu mai vreau...cel putin una! :D

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa oja !
    Si eu am cumparat cateva (12 ) oje :D Promit ca ma opresc :))
    Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu,Ana!!! :)) De acum e greu sa te mai opresti,crede-ma,iti spun din experienta! :D Pupicei.:*:*:*

      Ștergere
  4. Ce frumoasa e!!! Vreau si eu fulgisori neon :(((
    E perfecta pentru vara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iubesc tipul acesta de oja,amestecata cu fulgisori.Am incercat sa-mi fac odata una si nu mi-a reusit "experimentul",toti s-au lasat pe fundul sticlutei si acolo au ramas,oricat am agitat-o.:))

      Ștergere
  5. Oja arata foarte bine, e dulce si copilaroasa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai descris-o perfect,Miha! Exact asa este,de asta ziceam ca-mi da o stare de bine cand ma uit la ea.<3
      Pupici.

      Ștergere
  6. Vai :x...cred ca m-am indragostit putin :)).E absolut superba!!!Ai dreptate,aceasta oja + o piele bronzata=efect demential :x.Mi-am gasit si eu oja pentru vara...si ghici de la cine o am? :D
    Te pupacesc scumpo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o iubire de-o vara,nu?:D Eu cand am vazut-o deja mi-am imaginat-o pe o piele bronzata,in general oja alba arata bine vara dar de data aceasta fulgisorii fac diferenta!
      Nu stiu iubita despre ce oja vorbesti,acum m-ai facut curioasa.:))
      Te pup.

      Ștergere
  7. Cristina Barbieru22 mai 2014 la 22:06

    Ce bine arata !!Likeeeeeee !!

    RăspundețiȘtergere
  8. In ceea ce priveste a ta slabiciune, nu-ti bate capul cu asta! S-au vazut pacate mult mai mari! ;)

    Imi place, imi place tare de tot! :D Suuuper arata! Acum numai la mare, la apa acesteia si la piele bronzata ma gandesc; desigur, si la unghiute ale unor degete printre care se retrag nisipul si apa! Aauuuu!!! :D

    Pupici multi, colorati si veseli, Oana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel gandeam si eu cand adunasem 50 de oje dar acum,la aproape 200,tind sa cred ca exista o mica problema! :)) Dar vorba ta,asta sa fie singura.:p
      Ilda,sper sa ajungi la mare vara asta si sa simti pe "viu" senzatia pe care o descrii atat de frumos.:)
      Pupicei.:*:*

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP