vineri, 23 mai 2014

Demachiant bifazic pentru ochi - Garnier [review]

 Bună! 
  
 Cum natura nu m-a înzestrat cu gene lungi și curbate trebuie să apelez la tot felul de trucuri pentru a obține rezultatul pe care mi-l doresc.Am tot încercat de-a lungul timpului diverse metode și sigurul mod în care reușesc să-mi păstrez genele arcuite pe tot parcursul zilei e folosirea unui rimel waterproof după ce le "întorc" cu un cleștișor special. 
  
 După cum bine știți acest tip de mascara e mai greu de îndepărtat,necesită un demachiant special,bifazic.Până nu de mult l-am folosit pe cel cu albăstrele de la Yves Rocher ba chiar mi-am "preparat" unul din ingrediente naturale.Însă de fiecare dată îmi rămânea pe pleoape o peliculă uleioasă pe care trebuia să o șterg ulterior cu apă micelară sau cu un demachiant "normal". 
  

 Mă obișnuisem cu acești pași însă acum ceva timp am descoperit bifazicul de la Garnier care mi-a schimbat total părerea despre acest tip de demachiant. 
  
 O să încep și o să termin cu aspectele pozitive și asta pentru că nu i-am găsit niciun minus: 
  
 1.Nu conține parfum - știți că acesta este iritant,mai ales pentru ochi,iar faptul că  nu se află printre ingredientele demachiantului nu poate decât să mă bucure.Se întâmplă ca unele cosmetice să nu aibă în compoziție parfum dar totuși să existe un miros specific,ei bine,acesta este inodor. 
  
 2.Nu este uleios - nu înțeleg cum acest demachiant îndepărtează machiajul waterproof atât de bine fără să lase nici măcar o ușoară peliculă "grasă".Zona rămâne curată,fără urmă de rimel sau fard,complet uscată(dacă o pot numi așa) și hidratată.Nici gând de înroșire a ochilor,iritații sau alt tip de problemă. 
  
 3.Conține arginină - acesta este motivul pentru care e denumit 2 în 1,nu doar că demachiază dar în același timp promite că în 4 săptămâni genele devin mai puternice și mai dese.Eu nu am observat o îndesire însă mi-am dat seama că acestea sunt fortificate.Si asta în condițiile în care nu-l folosesc zilnic.
  
 4.Prețul e mic în comparație cu cantitatea(125 ml) și calitatea produsului.Nu știu cât costă în România,eu l-am luat de aici cu mai puțin de 3€. 


   Și ca bonus,vă spun că îmi place la nebunie culoarea demachiantului,în momentul în care lichidele sunt amestecate,rezultă un lila tare plăcut. 
  
 Concluzia e că am descoperit alt produs de care sunt extrem de încântată și pe care o să-l folosesc cu plăcere mult timp de acum înainte. 
  

 Voi l-ați încercat deja,fetelor?Dacă nu,vă tentează? 
  
 Vă pup. 

6 comentarii:

  1. Nu l-am incercat dar multumesc de postare si prezentare!
    Sincer ma tenteaza si cred ca merita sa il incerc:p
    Pupici:*
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Tentant ! Inca nu l-am incercat :)
    Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stiam ca exista bifazic pentru ochi de la Garnier...
    Eu imi demachiez ochii dupa cum precizai: bifazic YR, urmat de micelara! Ma simt destul de atasata de rutina asta, dar as incerca si acest produs - mi-a placut review-ul! :) Multumesc, draga mea Oana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am avut si eu, dar parca nu-mi mai plac cele bifazice in ultimul timp. E ok oricum, ca si cel de la Nivea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina Barbieru25 mai 2014 la 17:16

    Eu nu l-am incercat , insa am citit doar pareri bune . Cred ca merita incercat !! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu l-am incercat, dar m-ai facut curioasa mai ales cand ai zis ca nu este uleios.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP