luni, 14 octombrie 2013

Review - Balsam reparator cu ulei de avocado si unt de karite - Garnier

Nu stiu voi,dar eu nu sunt o mare a fana a produselor Garnier.Din toate cosmeticele pe care le-am folosit de la aceasta firma nu a fost ceva care sa ma multumeasca atat de mult incat sa-l cumpar din nou.Ce-i drept,unele produse m-au dezamagit complet iar altele mi-au placut...oarecum.Insa balsamul despre care o sa va vorbesc azi intra in categoria produselor "revelatie".Ieftin,bun si la indemana oricui.


Nu l-as fi cumparat daca l-as fi vazut pe raft alaturi de alte 3842 de balsamuri,insa cum aveam nevoie urgenta de un produs de genul acesta iar timpul nu-mi permitea sa ajung in oras,a trebuit sa ma opresc la acesta neavand de unde alege ca deh,magazinele "din colt" nu au oferte asa variate.


Cam asta ar fi descrierea produsului iar eu va spun ca dupa utilizare parul nu "radiaza de sanatate" insa diferenta este vizibila.Varfurile nu mai sunt atat de uscate,parul se simte hidratat,se descurca foarte usor la pieptanat si ramane placut "parfumat" pana la urmatoarea spalare(care e o data la 2-3 zile in cazul meu).
Pretul balsamului este de aproximativ 7 ron.Singurul lucru care nu mi-a placut este faptul ca se termina extrem de repede.Desi are 200 de ml,eu l-am terminat in doua saptamani.E adevarat ca am parul lung si necesita o cantitate mai generoasa de produs,dar nu mi s-a mai intamplat sa termin un balsam de par dupa 6 utilizari.
Chiar si asa,l-as cumpara din nou fara sa stau prea mult pe ganduri,isi merita banii.
Voi ce balsam de par folositi,ati incercat vreunul de la Garnier?

Sa aveti o saptamana perfecta!

8 comentarii:

  1. mi-a starnit o pofta de budnca de vanilie acest balsam :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit sampoane de la Garnier pentru ca imi placeau cum miros,dar nu am vazut vreun efect pe podoaba mea capilara :D.Mi-a placut mult de la ei demachiantul,nu mai stiu cum se numeste,stiu ca era in sticluta verde :).Balsam nu folosesc pentru ca nu am rabdare sa stau cu el in par.Am incercat,dar nu pot :D.
    Pupicei multi scumpa :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai renunt la masti de par,dar fara balsam nu pot sa traiesc. :))
      Te pup si eu,scumpa mea.:*:*

      Ștergere
  3. Cand mai termin din stash, o sa iau si eu la rand gama Garnier Doux :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie îmi face paru sa straluceasca și il am d 3 luni si il folosesc la fiecare spalare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta.Inseamna ca eu folosesc prea mult balsam la o aplicare,insa am varfurile foarte uscate si m-am obisnuit asa. :D

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP