duminică, 22 septembrie 2013

TAG : 50 de lucruri despre mine


Buna!

Stiu ca unele dintre voi ati facut acest tag cu ceva timp in urma.A fost o perioada in care circula prin blogosfera si mi-a placut tare mult ideea,insa am tot amanat sa-l fac.Dar iata ca a venit momentul sa va "dezvalui" 50 de lucruri despre mine.Sper sa nu va plictisesc si sa aveti rabdare sa cititi aceasta postare pana la capat.Deci...sa incepem!




1.Ador copiii,mi-as dori sa am minim 3. :D

2.Ma uit foarte rar la televizor.

3.Nu imi plac trandafirii!Nu ii refuz daca ii primesc,dar nu as cumpara nici pentru mine,nici pentru a-i oferi in dar.In schimb ador florile de camp,macii,lacramioarele,zambilele,freziile,floarea-soarelui,liliacul...

4.Iubesc pisicile

5.Nu-mi place dezordinea/mizeria.

6.Mi-ar placea sa stau la casa,deja ma vad trebaluind prin gradina,inconjurata de 5 copii si 10 pisici.:))

7.Nu stiu sa merg pe bicicleta,nici sa inot.

8.Mi-as dori o bucatarie imensa,utilata cu tot felul de ustensile si accesorii. :D

9.Daca mi se face rau in mod intentionat am tendinta sa ma razbun,insa niciodata nu fac acest lucru.

10.Urasc sa calc haine,in general camasi sau pantaloni.

11.Nu-mi plac persoanele laudaroase.

12.Ador mirosul liliacului.

13.Ma supar foarte repede.


14.Imi place HELLO KITTY. ;))

15.Am aproximativ 150 de oje si tot mi se pare ca nu am suficiente,NU ma pot abtine sa le cumpar.

16.Nu imi place sa insist nici sa mi se insiste.

17.Daca mi se impune ceva...NU fac acel lucru! 

18.Nu-mi place sa stau la plaja.In afara de faptul ca ma bronzez greu, iar daca nu utilizez spf mare ma prajesc(la propriu :D),ma plictisesc ingrozitor,mi se pare ca trece foarte greu timpul.

19.Nu imi place sa merg la coafor si nici la cosmetica.Cu chiu cu vai merg la pensat,ca am mai "intrat" eu in sprancenele mele..si am facut "mici" ravagii.In rest,fac totul acasa,ma descurc singura.

20.Mi-ar placea sa lucrez intr-o librarie,un plafar sau un magazin de cosmetice. 

21.Am foooarte multe jucarii de plus(primite,majoritatea).

22.Sunt foarte plangacioasa si sensibila.

23.Imi place sa gatesc.

24.Iert,dar nu uit.

25.In prezenta unei persoane necunoscute,nu prea vorbesc.

27.Nu sunt foarte sociabila,dar cu toate astea ma atasez rapid de persoane.

28.Inca de pe la 14 ani mi-am dorit sa devin psiholog..Am facut Facultatea de Psihologie,dar (deocamdata) nu profesez in domeniu.

29.Nu pretind niciodata ca as fi altfel decat sunt si nici nu incerc sa ma fac placuta cu forta."Simt" unde nu sunt dorita si ma retrag in liniste si fara sa ma complic prea mult.

30.Imi plac locurile retrase,linistite cu peisaje deosebite.

31.Intr-o relatie as trece peste multe,insa nu as accepta niciodata violenta.Nu exista scuza pentru asa ceva!!

32.Nu mananc fructe cu pufisor,de exemplu piersici.Nu sunt alergica in sensul ca mi se umfla fata sau imi ies ochii din orbite,dar simt ca mi se "ridica" tot parul pe mine,nici nu pot sa le ating.

33.Mereu m-am considerat "ratusca cea urata",niciodata nu am atras atentia in mod deosebit.

34.Inca mai pastrez jurnalele pe care le aveam in scoala generala si in liceu.Uneori le mai citesc si ma amuz teribil.De asemenea mai am oracole si scrisori de la Feti-Frumosi.:))

35.Nu am purtat niciodata fuste foarte scurte(pana sub fund).

36.Imi place sa citesc.

37.Mai demult am facut cursuri de modelling. :D

38.Sunt curioasa din fire.

39.Nu-mi place sa imi cer scuze mai ales daca stiu ca nu am gresit cu nimic.

40.Nu am niciun ruj,in schimb am foarte multe gloss-uri.

41.Ma relaxeaza enorm si-mi dau o stare de bine mirosul de miere cu lapte si cel de tei.

42.Ador sclipiciul,in general pe unghii!!

43.Sunt foarte friguroasa.

44.Mi-ar placea sa locuiesc intr-un loc in care sa fie in permanenta vara.

45.Mancarea mea preferata este salata de vinete.

46.Urasc "apelativele" de genul:"pisi","fa","fai"(pe care le aud din ce in ce mai des)!!

47.Am avut cateva incercari(esuate!) de a invata limba germana.

48.Mai am doua surori.

49.Nu am nicio culoare preferata.

50.Mi-ar placea sa locuiesc in Brasov.


M-as bucura sa citesc acest TAG la fiecare dintre voi.In felul acesta putem sa ne cunoastem putin mai bine si sa vedem ce puncte comune avem. :)

Va pup.

15 comentarii:

  1. ma recunosc in multe dintre qlegerile tale,ca de exemplu si eu iubesc pisicile,sclipiciul,sunt friguroasa , nu stiu sa merg pe bicicleta si inca si mai cate!!:))
    te pup:*

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca ne asemanam doar in aspectele pozitive ca eu am mai "dezvaluit" si unele defecte. ;))
      Pupici. :*:*:*

      Ștergere
  2. Unele lucruri pe care le-am citit simteam ca ma citeam pe mine si nu erau putine :D poate il voi face si eu zilele urmatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ! Avem multe lucruri in comun :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. E un sentiment ciudat,dar foarte placut atunci cand gasesti lucruri comune si asemanari cu o persoana necunoscuta,practic.Sunt bune la ceva si tag-urile acestea,nu sunt doar de divertisment. :D

      Ștergere
  5. Cate lucruri in comun avem...era de asteptat :D
    Mai bine iti spun lucrurile pe care nu e avem in comun,pentru ca sunt mai putine :D : mie imi plac trandafirii si vreau sa stau la bloc,nu la casa,cum stau acum :D.Copii imi doresc doar doi,gemeni,baiat si fata :)),si imi plac mai mult cainii decat pisicile :D.Si in rest,avem toate punctele in comun :D.
    Te pupacesc scumpa mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu m-as fi asteptat la altceva,scumpo!Era clar ca avem multe lucruri in comun.Si mie mi s-a intamplat sa ma descopar pe mine in raspunsurile din tag-urile facute de tine. :D
      Pupicei.:***

      Ștergere
  6. Aaa,si eu nu am luat lectii de modelling :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie nu imi place deloc limba germana,tocmai de aceea mi-e asa greu sa o invat.Insa este foarte utila in multe domenii,sper ca pana la urma o sa reusesc. :D
    Te pup,Mada.:*

    RăspundețiȘtergere
  8. ma regasesc usor printre cele mentionate de tine si chiar mia placut cele scrise asastim si noi ce nu ti place ..

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP