joi, 15 august 2013

Sampon hidratant TRESemmé - REVIEW

Desi folosesc acest sampon de ceva timp am tot amanat sa-i fac un review deoarece nu prea stiam ce sa va spun.Bine,nu ca acum as fi decisa si am ajuns la o concluzie...Cum este posibil acest lucru?Imediat o sa va si explic.
Samponul miroase foarte bine(a mango,mi se pare mie),are o consistenta intre lichida si densa,face foarte multa spuma dar aceasta se clateste foarte usor.Aveti nevoie doar de o samponare si parul este perfect curatat,indiferent daca ati folosit produse de styling.Pare un produs perfect,asa-i?Ei bine,acum o sa va spun ce nu-mi place si de ce am avut nevoie de atat timp pentru a-mi face o parere despre el.



L-am incercat singur,in combinatie cu balsam sau cu diverse masti de par iar rezultatul a fost mereu acelasi.Cand parul e ud il simt curat,nu se incalceste si e usor de pieptanat.Insa dupa ce se usuca nu il simt hidratat ci imbacsit,de parca l-as fi spalat cu doua zile in urma.Vinovatul pentru acest fenomem nu poate sa fie decat el, avand in vedere ca nu am schimbat altceva in rutina de ingrijire a parului.Initial am crezut ca nu-mi clatesc bine parul si mai ramane spuma,desi acesta scartaia la propriu.Insa,cel mai ciudat este faptul ca uneori(foarte rar!) iubesc acest produs,dupa 2 zile parul meu inca este curat dar am perioade in care il folosesc dimineata iar seara deja trebuie sa-mi spal din nou parul.De asemenea,uneori imi provoaca matreata care culmea,dispare tot dupa utilizarea acestui produs.Asa-i ca vi se pare si voua ceva in neregula?

Am auzit multe laude la adresa produselor TRESemmé ,si o sa incerc si alte variante de sampon,insa pe acesta cu siguranta nu o sa-l mai cumpar.Nici nu stiu daca sa vi-l recomand sau nu,motivele sunt lesne de inteles.Daca totusi il gasiti si va tenteaza sa-l incercati,va pot spune ca pretul lui este accesibil,nu ajunge la 4 euro,iar cantitatea este de 810 ml.Daca nu va prieste,macar nu ajungeti la sapa de lemn. :D

Voi ce sampon folositi momentan?Sunteti multumite de el?

Va pup.

5 comentarii:

  1. N-am incercat pana acum produse TreSemme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai incercasem pana acum nimic de la aceasta firma. :D

      Ștergere
  2. L-am vazut si eu pe net, dar nu m-a atras prea mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca nici pe mine nu m-ar fi atras daca l-as fi vazut pe net,dar asa cand l-am vazut pe "viu" nu am rezistat tentatiei. ;))

      Ștergere
  3. Am trecut de atatea ori pe langa raftul cu sampoane si balsamuri Tresemme si totusi nu am cumparat niciunul pana acum. Regret putin, ce-i drept, dar sper sa ies curand din tara sa pot sa il achizitionez. :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP