joi, 6 iunie 2013

Review - Corector Instant Age Rewind Maybelline

Pentru prezentarea acestui produs nu o sa fac o introducere prea lunga.O sa va spun doar ca eu am cearcanele foarte pronuntate,indiferent daca dorm suficient,putin sau deloc.Culoarea acestora este vinetie si daca nu folosesc un anticearcan sau un corector arat de parca as fi bolnava. :D
 
 
Fara sa adaug alte cuvinte o sa va spun ce-mi place si ce nu,la corectorul Instant Age Rewind.
 
 
Pro:

*acoperire medie(l-am folosit atat pentru cearcane cat si pentru cosuri)
*ilumineaza zona de sub ochi
*se intinde bine
*raport pret/calitate/cantitate bun:aproximativ 8 euro pentru 6.8 ml de produs
*nu usuca zona pe care este aplicat
*buretelul este foarte fin
*recipientul fiind transparent,se poate vedea cu usurinta cantitatea de produs ramasa
 
Contra:
 
*daca nu este fixat cu o pudra,dupa cateva minute se strange in ridurile de sub ochi
*recipientul se roteste,iar prin acel buretel din capatul tubuletului iese produsul-mie mi se pare total neigienic,mai ales ca eu aplic corectorul si pe cosuri.Solutia este sa luati produsul de pe buretel cu o pensula daca vreti sa aplicati si in alte zone ale fetei.In instructiuni ni se recomanda se indepartam surplusul cu un servetel,inaine de a-i pune capacul,eu nu fac acest lucru deoarce mereu "scot" cantitatea necesara unei aplicari(2-3 rotatii).Oricat de curat ar parea un servetel,tot are bacterii si nu vreau sa le adaug celor deja existente(inevitabil)pe buretel. 
 
In ceea ce priveste diminuarea pungilor de sub ochi,nu ma pot pronunta pentru ca nu detin asa ceva,cu cearcanele mi-e mai mult decat suficient! :D Mai jos puteti vedea si poze before/after,se observa ca diferenta este vizibila.:)
 
*fara corector

 
*un strat de corector
 
 
*la 5 minute dupa aplicare nefixat cu pudra
 
 
 
Va recomand acest corector.Acoperirea este bunicica,aspectul lasat e unul natural iar fixat cu o pudra dureaza cateva ore bune,fara se se adune.Puteti observa ca acopera si pistruii vizibili in prima poza.:)  Nu l-am folosit inca pe calduri infernale(il am de vreo doua luni) si nu stiu sa va spun(deocamdata) care este rezistenta lui la temperaturi ridicate.
 
Voi ce corector/anticearcan folositi?
 
 
 
 

16 comentarii:

  1. Mereu mi-a fost frica sa nu o mostenesc pe mama care, desi la varsta ei ( 47 ani ), nu are riduri de expresie si are un ten curat ( asta vreau sa mostenesc ), are niste cearcane foarte evidente pentru care odihna nu este suficienta. Si le are de cand o stiu eu :). Eu nu folosesc nici un anticearcan, nu ma confrunt cu problema aceasta, insa ma bucur ca am citit articolul, pentru ca voi achizitiona produsul pentru mama mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu ai mostenit de la mama ta cearcanele,Lorena.Sunt destul de greu de mascat,de acoperit complet practic imposibil.Cel putin pana acum,eu nu am gasit nici un produs care sa faca acest lucru.Si nu mai mentionez faptul ca nu pot fi eliminate,posesoarele acestor minunatii stiu despre ce vorbesc.Este chiar frustrant sa ai mereu aceeasi fata de om bolnav si obosit si sa te intrebe toata lumea daca ai vreo problema. :) Eu fara anticearcan/corector nu pot sa ies din casa,din pacate. :(

      Ștergere
  2. Hmm, da, acupera bine, insa se vede ca are nevoie de pudra. Si mie mi se pare neigienic modul de aplicare.

    Pupicei,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara pudra chiar este imposibil de folosit.Nu doar ca se strange inestetic in ridurile de sub ochi,dar si dispare ca prin minune in cateva zeci de minute. :)) Da,e un mare minus modul de aplicare,nici nu vreau sa-mi imaginez fondul de ten din aceeasi gama.Ma ingrozesc numai cand imi inchipui cum treci buretelul acela peste toata fata,mai ales daca sunt zone iritate sau care prezinta cosuri.Si partea proasta e ca nu poate fi spalat,bacteriile se aduna intr-o veselie..Scarry!! :D

      Ștergere
  3. Eu la partea asta sunt mai norocoasa,am cearcane doar cand nu dorm destul si cand sunt in "zile speciale",deci am si eu nevoie de corector :D.Deocamdata am un altul,dar sincer,nu stiu daca l-as cumpara pe acesta,pentru ca nu-mi place partea cu buretelul.
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci esti semi-norocoasa!:D E bine si asa,eu nu am absolut nicio zi in care sa am o fata de om "normal",si asta din cauza cearcanelor pronuntate.:)) Dar m-am obisnuit cu ideea. :) Of,buretelul asta...mare pacat de modul in care se aplica,produsul in sine e chiar bun!

      Ștergere
  4. Eu nu folosesc un anticearcan, nu ma confrunt cu acesta problema din fericire :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi mult pentru acest review
    Chiar azi am vrut sa-l cumpar da nu era sigura.
    Acopere bine vad, cred ca o sa-i dau o sansa. :D

    Pupici din Canada
    ♥anamascara.blogspot.ca♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag,Ana. :)
      Daca nu te deranjeaza felul in care se aplica,eu spun ca o sa-ti placa.Acoperire este destul de buna,eu sunt multumita de el din punctul acesta de vedere.
      Te pup.:**

      Ștergere
  6. I feel ya, girl, eu am cearcane foarte pronuntate si daca folosesc MAC Studio Finish, deci nu stiu daca ceva va functiona pentru cearcanele mele. bonus, am si zona de sub ochi foarte uscata, deci imediat mi se vad liniile fine de sub ochi.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am aceeasi problema,Ana-Maria.Nu am gasit pana acum niciun corector/anticearcan care sa le acopere in totalitate.Dar ce-i drept,acesta este unul dintre cele mai bune pe care le-am incercat pana acum.:)

      Ștergere
  7. Imi poti da, te rog, un site de pe care pot sa-l comand ? :) Multumesc anticipat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra,din pacate nu cred ca il poti comanda din Romania inca si sper sa nu ma insel cand spun chestia asta..Daca te intereseaza si ai experienta cu comenzile din afara,il gasesti pe amazon.com :)

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP