vineri, 28 iunie 2013

Liebster Blog Award

E timpul pentru un nou TAG,dragele mele.Pe acesta l-am primit de la Denise,careia ii multumesc pentru nominalizare,si imi place tare mult.
Regulile sunt urmatoarele :

1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.

2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.

3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.

4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.

5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.

6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul.

Cu punctul 1 am inceput,asa ca sar direct la 2.
11 lucruri despre mine
1.Nu mananc spanac,urzici si carne de miel/oaie/.
2.Imi place sa gatesc(si sa mananc). :D
3.Nu imi place sa insist,nici sa mi se insiste.
4.Sunt (prea) orgolioasa si incapatanata.(de fapt nu-s eu,e Taurul din mine).
5.Nu stiu (dar imi place) sa dansez.
6.Ador ciresele si pepenele verde.
7.Mi-as fi dorit sa am un frate...insa am doua surori si ne intelegem foarte bine.
8.Al doilea meu prenume este Gabriela. :D
9.Inca ma uit la desene animate desi nu mai am de mult timp varsta apta pentru aceasta "activitate".:))
10.Mi-e frica (groaza mai degraba) de sobolani,soareci,soparle si serpi.
11.Pe la 12-13 ani,fiind foarte slaba,purtam cate 3-4 perechi de pantaloni mai subtiri pe sub blugi,ca sa par mai plinuta.:))


Intrebarile primite de la Denise si raspunsurile mele.

1.Crezi ca haina il face pe om?

NU,de facut nu-l face,insa spune totul despre personalitatea acestuia.
2.Care este cel mai ieftin articol vestimentar achizitionat?

O bluza pe care am dat vreo 5 RON si am vazut-o apoi intr-un magazin de "fite" la un pret de 10 ori mai mare.


3.Dar cea mai scumpa?
Nu-mi iau haine scumpe in general,dau mai multi bani pe rochii "de ocazie",insa nici atunci mai mult de 300 RON.
4.Cum iti caracterizezi stilul tau vestimentar?

Nu am un stil vestimentar definit,ma imbrac dupa starea mea de spirit.Daca ma apuca sa ma imbrac in verde fluorescent in toiul iernii atunci o fac.In general imi plac hainele cat mai lejere,sa ma pot misca in voie si sa nu stau stresata ca o sa crape pantalonii pe mine daca ma asez mai brusc.Nu imi plac tinutele extrem de elegante,hainele foarte stramte in care abia poti respira. :)
5.Crezi ca stilul poate fi cumparat?
Nu,aici exista doar doua variante:ori il ai,ori nu-l ai.
6.Care este articolul  favorit din garderoba ta?
N-am favorite,dar mai fac "fixatii" pentru anumite haine pe care le port pana ii plictisesc pe cei din jur.:))
7.Care este parerea ta despre magazinele second hand?
Inainte nu intram intr-un SH nici sa-mi fi dat haine gratis,acum ma mai uit,dar nu prea am noroc sa gasesc "comori",asa cum li se intampla altor persoane.
8.Care este trasatura care te defineste?
Modestia.
9.Spune-ne o experienta din copilaria ta!
Nu stiu exact cati ani aveam,nu mai mult de 5 oricum,cand mi-am descoperit talentul pentru pictura corporala.:)) Asa ca am luat o carioca rosie,si m-am desenat frumusel pe unde am nimerit,bineinteles ca nu au scapat nici perdelele. :D Finalul nu a fost tocmai fericit pentru mine pentru ca mama a trebuit sa-mi indeparteze frumusetea de pictura cu sare de lamaie,cu altceva nu reusea.Imi aduc aminte si acum cat de tare ma usturau degetele,nu cred ca are rost sa va mai spun ca aveam cuticulele distruse si unghiile roase..inchipuiti-va deci durerea pe care am tras-o.:))

10.Care este brandul favorit de haine?
Momentan imi plac mult hainele din H&M,e un brand care ma surprinde pe zi ce trece cu hainute frumoase si accesibile ca pret.
11.Ce ai face daca ai fi la un eveniment important si ar aparea cineva imbracat la fel ca tine?
Mi-as face o poza cu persoana respectiva si acasa as analiza cui ii statea mai bine. :)) Glumesc,nu am absolut nicio problema cu chestia asta,nu as reactiona in niciun fel,fiecare persoana are un stil diferit de a purta hainele respective.
As fi vrut sa transmit tag-ul si altor fete,dar pentru ca una din reguli e sa nu aiba mai mult de 200 de  folowers,le-am ales  pe urmatoarele bloggerite.

Intrebarile mele.
As fi fost tentata sa intreb si sa aflu iar chestii mai "profunde",dar pentru ca e vara si nu vreau sa va stric  buna-dispozitie am ales urmatoarele intrebari,in ton cu anotimpul.
1.Cum arata o zi perfecta de vara,in viziunea ta?
2.Dar o vacanta intreaga?
3.La ce culori te gandesti cand spui:vara?
4.Cum te imbraci vara?
5.Atunci cand e cald afara niciodata nu te plictisesti sa.....
6.Ce mancaruri/deserturi/bauturi preferi in zilele calde?
7.Ce nu-ti place sa faci vara?
8.Ce produse cosmetice si de make-up folosesti atunci cand este extrem de cald?
9.Partile mai putin placute ale verii sunt....
10.Ce parfumuri folosesti vara?
11.In ce tara ti-ar placea sa-ti petreci concediul/vacanta?
   Sper sa va placa si voua Tag-ul acesta.
Va pup.

18 comentarii:

  1. Multumesc frumos pentru nominalizare. :)
    Am mai facut tag-ul acesta. :(
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce,Carmen..chiar nu stiam ca l-ai facut. :)
      Te pup.:*

      Ștergere
  2. Multumesc pentru nominalizare !
    L-am facut :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru nominalizare scumpa!O sa-l fac azi sau maine.Te puuuuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere,draga mea.Abia astept sa citesc raspunsurile si sa vad ce "potriveli" mai gasesc. :))
      Te pup.

      Ștergere
  4. Ce tare e faza cu body-paintingul :)). Când eram mai mică, mi-am făcut o inimioară pe picior cu pix roşu atât de adânc încât şi acum mai am "tatuajul", şi m-am obişnuit cu el, chiar îmi place. Şi multă lume mă întreabă ce e cu inimioara pe picior.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ce ingenioasa erai de mica,imi inchipui ca ai muncit ceva la acel "tatuaj" de se mai vede si acum.:D

      Ștergere
  5. Multumesc frumos pentru tag...o sa incerc maine sa il si onorez cu raspunsuri :) am inceput de azi, multumindu-ti! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pt nominalizare! :* O sa il fac intr-o saptamana, atunci dispun de timp! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere,Maria.Siu ca esti ocupata zilele astea,nu este nicio problema.
      Multa bafta la examene! :*

      Ștergere
  7. Multumesc pentru nominalizare...ma pun pe scris :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ai pentru ce,draguto! :*
    Cu SH-urile depinde de norocul fiecaruia,am mai auzit si eu persoane care spuneau ca au gasit lucruri de calitate si extrem de ieftine.Mie deocamdata nu mi s-a intamplat sa gasesc vreo "comoara"...poate in viitor..:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Al doilea prenume este la fel, Gabriela :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult de nominalizare, din pacate, si eu am mai facut acest tag :-*.
    Sper sa nu te superi :-*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP