marți, 7 mai 2013

O leapsa mai...ALTFEL!

 
Hrisos a Inviat!
 
Fetelor,sper ca ati avut parte de zile linistie si pline de surprize placute.
Astazi o sa vin cu o propunere pentru voi..sau mai degraba o provocare.:)Am tot vazut de-a lungul timpului( SI inainte sa am blogul) circuland pe bloguri diverse tag-uri(eu o sa preiau varianta romaneasca si o sa o numesc leapsa) cu teme diferite.Asa fetele pot cunoaste mai multe detalii una despre cealalata,lucruri mai deosebite care,probabil,nu ar putea fi aflate din postarile pe care le publica.Inca nu stiu exact cum functioneaza aceste "jocuri"(?!) insa am decis sa ma "arunc" in lansarea unui lepse.O sa fie putin mai deosebita,cu intrebari ceva mai "profunde",asta pentru ca as vrea sa cunosc si alta parte a voastra,in afara de cea pe care as putea-o intui din ceea ce scrieti.
Si ca sa nu mai pierdem timpul va las mai jos intrebarile...plus raspunsurile mele.
 
 
*Descrie-ti viata,in momentul actual,printr-un singur cuvant:REALA (probabil o sa i se para ciudat raspunsul,insa am avut si momente in care am trait mai mult imaginandu-mi ce voiam si am pierdut timpul traind din amintiri sau visand la imposibil).

*Daca l-ai "intalni" pe Dumnezeu si ai putea sa ii adresezi o singura intrebare,care ar fi aceasta? De ce nu primeste toata lumea "dupa fapta si rasplata"?

*Se spune ca "Niciodata nu trebuie sa zici niciodata".Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:nu o sa pot fi perfecta si nu o sa pot multumi pe toata lumea.

*Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte? INCREDERE,RESPECT,DARUIRE

*Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate,care ar fi acestea? Cu siguranta as schimba orgoliul cu perseverenta.

*Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi?Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?O iert,dar e posibil sa nu uit niciodata raul facut."Rana" trece,dar cicatricea ramane.

*Te-ai intrebat vreodata care ar fi "rolul" tau in aceasta lume?.Si daca raspunsul este afirmativ,ai gasit un raspuns?Ma intreb de foarte multe ori si de fiecare data gasesc un alt si un alt raspuns.
*Ce ai schimba la oameni? Indiferenta

*Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?Nu pot sa spun ca nu am regrete,insa cu siguranta nu as schimba nimic.Datorita experientelor mai putin bune am devenit mai puternica din toate punctele de vedere..iar cand mi s-au intaamplat lucruri frumoase mi-am dat seama ca sunt mult mai norocoasa decat alte persoane si ca am pentru ce sa fiu recunoscatoare.

*Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?Cu siguranta pe bunica(D-zeu sa o ierte!).A fost cea mai inteleapta persoana pe care am intalnit-o pana acum.Avea un suflet IMENS si o vorba buna pentru fiecare.Imi lipseste enorm!

*Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?Dupa incercari esualte de a consola diferite persoane pe care nu le cunosteam,am ajuns la concluzia ca oamenii,din diverse motive,nu-si deschid asa usor sufletul si nu vor sa se lase ajutati,mai ales de persoane straine.Recunosc faptul ca nu suport sa vad persoane plangand,ma consum si ma gandesc mult la ce ar fi putut provoca acele lacrimi.Si mai dureros este atunci cand te vezi neputincios in fata acestor intamplari.Uneori,in "spatele" acelor lacrimi sunt adevarate tragedii. :(

*Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o?Cu siguranta as petrece-o cu cei apropiati mie.

*Gandeste-te cum erai acum 5 ani,ce aspiratii si vise aveai?Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?Acum 5 ani visam cai verzi pe pereti albi.:D Nu am realizat mare lucru din ce mi-am propus atunci,dar nu renunt la ce-mi doresc.

*Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii? De-a lungul timpului,am cazut in capcana persoanelor care "citesc" viitorul..in cafea,carti sau alte bazaconii.Absolut niciodata nu mi s-a intamplat ceva din aceste preziceri,dar mereu am plecat cu capul impuiat de minciuni.Am ajuns astfel paranoica si suspicioasa.Nu as vrea sa (mai) stiu absolut NIMIC din viitorul meu,traiesc doar prezentul si ma bucur de tot ceea ce am.

*Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci. Ma deranjeaza cand oamenii te judeca de la prima vedere,fara sa te cunoasca absolut deloc.Din pacate,am aceeasi tendinta,desi ma "tratez".E mult mai usor sa pui etichete decat sa te straduiesti sa cunosti persoana respectiva.Acum,facand haz de necaz va spun ca in 95% din cazurile in care mi-am spus parerea despre o persoana necunoscuta,am avut dreptate.:D
 
 
Majoritatea dintre voi aveti bloguri de beauty,dar dupa cum puteti vedea,intrebarile nu au legatura cu cu frumusetea fizica ci mai degraba cu cea sufleteasca.Daca nu va face placere sa raspundeti nu sunteti obligate sa o faceti,insa ar fi interesant sa ne cunoastem si dintr-o alta perspectiva.
Am vazut ca se aplica si reguli dupa realizarea aceste lepse.Eu nu am sa impun absolut niciuna.Va rog doar sa il transmiteti mai departe persoanelor pe care le apreciati si despre care ati vrea sa aflati si altfel de lucruri,indiferent sa sunt 3 sau 30.
Eu am ales sa transmit aceasta leapsa tuturor persoaneler cara ma urmaresc momentan prin GFC,in ordinea in care acestea mi s-au alaturat ca sa nu fie nicio suparare,mai ales ca eu urmaresc postarile tuturor fetelor si mi-ar fi fost greu sa le pun in ordinea preferintelor mele.
 
 
Mici exceptii sunt 3 fete ale caror bloguri le urmaream si atunci cand nu il aveam pe al meu..si o sa o fac in continuare!
 
 
Din pacate,desi pot citi postarile,nu pot lasa comentarii pe anumite bloguri(pur si simplu nu-mi arata casuta de comentarii),de aceea v-as ruga sa le anuntati voi pe Claudia,Lorena,Adina si Mada de aceasta nominalizare.
 
Sper sa va placa intrebarile si sa raspundeti cu drag la ele!Sunt tare curioasa sa citesc raspunsurile voastre! :D
Va pup.
 
 



15 comentarii:

  1. Multumesc Oana pentru nominalizare! Ma apuc de indata de poastarea mea, acaci e de gandit nu gluma.
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria,asta a fost si ideea,dar sper ca totusi ti-au placut intrebarile. :D

      Te pup.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase intrebarile probabil voi face acest tag peste cateva zile deoarce intreberile, trebuie sa recunosc, m-au pus pe gandit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut,Polly.

      Nu este nicio graba,fa-l cand iti face placere si cand te simti pregatita!

      Ștergere
  3. Multumesc mult pentru nominalizare,am preluat-o cu mare drag si am raspuns intrebarilor.
    Imi plac raspunsurile tale!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mada,din pacate nu asta e problema.Am lasat comentarii si persoaneler care folosesc disqus,a mers putin mai greu,dar pana la urma am reusit.Insa sunt bloguri(printre care si al tau) unde casuta de comentarii nu imi apare deloc. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Yarina,intre timp ti-am citit si raspunsurile si ti-am spus parerea mea. :)

    Ma bucur ca ti-au placut intrebarile,desi sunt mai putin comune.

    Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc din suflet draga mea. M-a marcat leapsa ta fiindca eu am ceva probleme personale si trebuie sa imi construiesc destul de mult raspunsurile, dar o sa mai dureze ceva datorita moralului meu care e la pamant. Te pup si iti multumesc inca o data, mi-a placut foarte mult (cred ca e printre putinele tag-uri facute cu cap pe care le-am citit vreodata).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice,m-au intristat cuvintele tale. :( Nu am vrut sa afecteze pe nimeni leapsa aceasta,la urma urmei este un fel de joc.Crede-ma ca nu trebuie sa raspunzi intrebarilor daca iti provoaca emotii negative si iti fac rau.Te inteleg perfect,si eu am avut momente grele,in care orice cuvant ar fi putut declansa o adevarata furtuna in sufletul meu. Sper ca aceasta stare in care te afli momentat este una trecatoare si ca o sa-ti revii cat mai repede.Te pup si astept vesti bune!! :*:*:*

      Ștergere
  7. Multumesc tare mult pentru nominalizare.
    Mi-a placut sa raspund la intrebari. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen,acum dau fuguta pe blogul tau sa citesc raspunsurile !! :D

      Te pup.

      Ștergere
  8. Draga mea Oana, iti multumesc pentru nominalizare si pentru cuvintele frumoase! M-ai bucurat foarte mult!:)

    Am nevoie doar de putin timp pentru a reusi sa ajung la zi cu treburi restante si raspund cu drag provocarii, e interesanta!!!

    Pupicei!!!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  9. Ilda,stai linistita ca eu de aici nu am de gand sa plec. :D

    Ma bucur ca iti place provocarea...astept cu nerabdare sa-ti citesc raspunsurile! :)

    Pupici. :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc scumpo pentru nominalizare si scuze pentru intarziere ( nu stiu de ce am avut impresia ca ti-am scris).Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,chiar nu e nevoie sa-mi multumesti.Faptul ca ai raspuns atat de rapid intrebarilor,a fost de ajuns pentru mine,chiar m-a bucurat mult. Pupici.

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP