marți, 16 aprilie 2013

Review Elseve Total Repair 5 (sampon,balsam si masca de par)

      Buna tuturor!
 
  Incep sirul postarilor mele cu un review al produselor pe care le folosesc momentan pentru ingrijirea parului.Vreau sa spun ca am folosit de-a lungul timpului zeci de sampoane,balsamuri,masti si tratamente si niciodata nu am gasit un produs care sa mi se para "miraculos".E adevarat ca sunt unele mai bune ca altele,dar orice as fi folosit nu am avut niciodata "o podoaba capilara de reclama",cu acea stralucire care te orbeste! :)) O sa va spun pe parcurs,in alte postari,ce am mai folosit,ce mi-a placut si ce am detestat din prima.
  Dar sa trecem la ce ne intereseaza si anume "alesele" aceste postari.:D
  Dupa cum vedeti si din titlu este vorba de gama Elvive(Elseve in Romania) Total Repair 5.Eu momentan locuiesc in Spania,de accea numele e diferit,chestie pe care eu nu o inteleg..dar asta este deja o alta problema. :)
  Aceasta gama este adresata persoanelor cu par lipsit de vitalitate,fara stralucire sau mai pe romaneste "ars".Cred ca majoritatea ne maltratam in mod constient parul atunci cand il supunem la diferite "suplicii",gen placa de par,ondulator sau chiar uscatorul.Eu nu pot sa spun ca acord o atentie deosebita parului meu,in sensul ca nu fac o obsesie din asta,sa nu intelegeti acum ca ma spal din an in Paste si atat. :)) Nu prea am rabdare sa aplic balsamul si masca de par,ma plictisesc in timpul in care ele stau frumuse sa "actioneze",dar cu toate astea fac tot posibilul sa le folosesc macar o data pe saptamana.:D
  Aceste produse promit ca o sa recuperam forta si vitalitatea parului,ca acesta va fi mai moale si mai stralucitor si ca varfurile vor fi reparate.Acum sa fim seriosi,oricat de bun ar fi un produs..in cazul in care aveti un par in stadiu avansat de deteriorare,miracole nu poate sa faca,singura solutie care da rezultate este FOARFECELE!
  Si acum sa va spun cateva ceva despre aceste produse,pe care le folosesc de aproximativ o luna.
 
 
  Sampon Elseve Total Repair 5:
 
 
  Pro:*miros placut,ce rezista destul de mult timp pe par
         *e suficienta o cantitate mica pentru o spuma destul de consistenta
         *nu necesita doua sau mai multe aplicari,parul ramane curat dupa prima samponare
  Contra:eu nu am observat sa faca ceva din acele minuni pe care le promite,e un sampon ca
              multe altele mai ieftine. 
 
Balsam Elseve Total Repair 5:
 
 
Pro:*acelasi miros placut
       *descurca parul  destul de bine 
Contra:La fel ca si la sampon,mare lucru in plus fata de alte balsamuri pe care le-am folosit nu
             face,nici vorba de acea transformare intr-un par minunat la care ne gandim si visam toate ,acesta este ceva mai hidratat..dar asta se poate obtine si cu
             un ulei vegetal aplicat cu 2-3 ore inainte de spalarea parului fara cheltuieli in plus.
 
 
Masca de par tratament Miracle Instant Total Repair 5:

Aici nu o sa mai fac pro si contra,pentru ca nu i-am gasit vreun "defect",poate doar ca se termina destul de repede,dar aici "vina" o are parul meu,care este destul de lung si necesita o cantitate generoasa.Imi place mult acest produs,poate e unul dintre cele mai bune pe care le-am folosit pana acum din aceasta categorie.Lasa parul stralucitor,hidratat,moale..si implicit,e mult mai usor de pieptanat si aranjat.Acele firisoare rebele,specifice parului uscat sunt domolite.Si ce ador la acest produs este ca actioneaza instantaneu,pentru mine si rabdarea mea asta chiar este un MIRACOL(totusi sa-i atribui acest calificativ pe undeva) si un atu in plus.:)) In instructiunile de folosire spune ca se aplica si se clateste imediat,dar eu o las totusi 30 sec sau chiar un minut.:D Dar cum "nici o minune nu tine mai mul de trei zile",cam atat dureaza si efectele aceste mici minuni..2-3 zile,dupa care efectul de "leoaica neimblanzita" isi reintra usor in drepturi.:)) Nu pun acest lucru ca fiind un contra,pentru ca majoritatea dintre noi ne spalam parul de minim 2 ori pe saptamana,deci nu vad sa fie o problema!Eu nu folosesc masca decat o data pe saptamana..intre aplicari,parului meu ii este suficienta "portia" de balsam,desi efectul nu e wooow ca cel oferit de masca e suficient pentru domolirea temporara a firelor rebele!
 
  Cam atat despre aceste produse,ca o concluzie finala as spune ca samponul si balsamul sunt bunicele,nu m-am pricopsit cu nimic ciudat de cand le folosesc,si aici ma refer la vreo alergie,mancarime sau eruptie.Eu am scalpul foare sensibil si mereu am o mica retinere in momentul in care incep sa folosesc produse noi.Dar acestea sunt ok din acest punct de vedere.Cu toate astea nu le-as mai recumpara,prefer sa incerc altceva sau sa folosesc altele mai ieftine si cu aceleasi rezultate.Masca de par deja este una dintre produsele mele preferate,cu siguranta o voi recumpara pentru ca face cam tot ce promite,mai putin reparatul varfurilor..si asta pentru ca nu are cum sa "lipeasca" ceva ce e deja "rupt"! :)
  Sper ca va este de folos parerea mea,ma cam iau de multe ori cu vorba si ma cam abat de la subiect,dar sper sa fie mai bine pe parcurs,cand o sa ma obisnuiesc cu "scrisul pe blog"! :D:D
 
  Cam atat pentru moment.Va pup si nu uitati sa zambiti MEREU!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP